• 1402/01/17 - 17:20
  • تعداد بازدید خبر : 118
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مرکز راهنمایی و پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان - سامانه ۴۴۰۱

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مرکز راهنمایی و پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان - سامانه ۴۴۰۱ در جریان کم و کیف تماس‌ها و درخواست‌های مردمی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛دکتر عقیل قلی‌پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مرکز پاسخگویی تلفنی سامانه ۴۴۰۱ دانشگاه، ضمن پایش عملکرد کارایی این مرکز مردم محور، از تلاش‌های موثر و مثمرثمر کارشناسان حاضر در این مرکز پاسخگویی تلفنی تقدیر کرد و در جریان کم و کیف تماس‌ها و درخواست‌های مردمی قرار گرفت.
 
گفتنی است؛ این مرکز که توسط مدیریت روابط عمومی دانشگاه راه اندازی شده است با پاسخگویی به بیش از ۳۷۰۰ تماس تلفنی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، سهم قابل توجهی در کاهش مراجعات مردمی، افزایش رضایتمندی و سهولت در دریافت خدمات سلامت‌محور داشته است.
  • گروه خبری : اخبار معاونت درمان,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 102591
کلمات کلیدی
معصومه  میرزایی
خبرنگار

معصومه میرزایی

تعداد نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

آخرین بروز رسانی : 1402/01/17 17:20